אורי קורקין הומאופת קלאסי +

טיפול הומאופתי קלאסי

הומאופת קלאסי ומלווה תהליכים מהחלמה לצמיחה


הגעתי לאמנות הריפוי מתוך עולמות שונים לגמרי, למדתי הנדסת מכונות בטכניון , עבדתי מספר שנים כמהנדס פיתוח עד שנפלה בידי הזדמנות להקים ולנהל מפעל טכנולוגי רפואי. המפעל שהתמחה בשחרור מבוקר של ויטמינים, מינרלים נכנס גם לתחום מיצוי צמחי מרפא וכך נחשפתי לעולם הריפוי הטבעי ולתכונות הרפואיות של הצמחים.

הבחירה בלימודי הומאופתיה הייתה השלב הבא, חמש שנות לימוד שהובילו להתמחויות בכל רחבי העולם, ומשם אני ממשיך להתרחב לגישות ושיטות ריפוי מעולמות ותרבויות שונות בתחום הגוף הנפש והרוח. כלים שחוויתי את פעולתם בי, במסע הריפוי שלי וראיתי את יעילותם, מרפאים גדולים שהמפגש איתם פתח בי את מרחבי הריפוי ומהם ספגתי ידע, חוכמה, רוח ואמונה.

עבורי, כל אדם שמגיע אלי למפגש הוא עולם ומלואו, עולם מורכב ועדין, הוא יכול להגיע במצב כואב ושביר , בתחושת תקיעות, בסבל גופני ונפשי ופה מתחיל מסע משותף בתוך הנוף שלו, מסע בו אני מלווה אותו לפגוש מחדש את יכולת הריפוי הטבעית שלו, את עוצמתו , את המקום בו שרוצה לצמוח ולהתרחב.

ביציאה למסע אני שם לצידי את כל מה שלמדתי והתנסיתי, ויוצא לפגוש אותו, את האדם השלם שהוא, מתוך האדם השלם שאני, בכל מפגש מתקיימת אפשרות לרפואה טובה, להתרחבות משותפת ולצמיחה. בכל מפגש יש אפשרות לחסד להתממש ואני מודה על הזכות להיות חלק מזה.