אורי קורקין הומאופת בצפון

בחירה מושכלת של הומאופת בצפון

מהי הומאופתיה? מתי ניתן להיעזר בה? וכיצד מוצאים הומאופת בצפון? כל זאת ועוד, תוכלו לקרוא במאמר זה.

מהי הומאופתיה?

ההומאופתיה היא תחום ברפואה האלטרנטיבית והיא באה לתמוך ברפואה הקונבנציונאלית ואיננה באה כתחליף, למרות שפעמים רבות לאחר קבלת טיפול הומאופתי, המטופלים מעידים על הקלה משמעותית בבעיות, שבגינן פנו לטיפול ההומאופתי. ההומאופתיה משתמשת בחומרים מהטבע והופכת אותם לרמדיס, התרופות ההומאופתיות, ובעזרתם היא עוזרת למטופלים להחזיר לגוף את האנרגיות הדרושות להם, הן מבחינה פיזית והן מבחינה רגשית.

היופי של ההומאופתיה

היופי של הטיפול ההומאופתי הוא, שהוא יכול לעזור ואיננו יכול להזיק. כלומר, ניתן להשתמש בו לתחלואים מכל הסוגים ולשלב אותו עם כל טיפול קונבנציונלי מבלי לחשוש מתופעות לוואי או תגובה בין תרופתית. מרבית הפניות לקבלת טיפול הומאופתי מגיעות כאשר לרפואה הקונבנציונלית אין מענה, או כשהמענה איננו מספק, ולכן המטופלים מבקשים עזרה נוספת.

סיבות לפנייה להומאופתיה

היות שההומאופתיה לא יכולה לגרום לנזק אלא רק לתועלת, אנשים רבים פונים אליה מסיבות שונות. בין הסיבות הנפוצות ניתן למצוא מחלות ריאה כדוגמת אסטמה, שיכוך כאבים שונים, לדוגמה בזמן הלידה ולאחריה, קשיים רגשיים שונים כגון חרדות ומתח נפשי ועוד.

התועלות של הומאופת בצפון

הומאופת בצפון הוא הכתובת של כל מי שגר בצפון ומעוניין לקבל טיפול הומאופתי. קבלת טיפול הומאופתי מקצועי, על ידי הומאופת מוסמך, יכולה להקל על מצבים רבים ושונים, הדורשים יחס שונה ממה שהרפואה הקונבנציונלית יכולה להציע. הוספת טיפול הומאופתי לטיפול הקונבנציונלי הופכת את הטיפול לשלם וכך מובילה לתוצאות טובות יותר ובמהירות רבה יותר.

איך זה עובד?

הכנת הרמדיס מתבצעת על ידי דילול חומרים טבעיים שונים באמצעות חומרים אחרים כדוגמת מים ואלכוהול פעמים ספורות. החומר המקורי, שדולל מספר פעמים, משאיר את התכונות הרצויות שלו והופך לתכשיר הומאופתי. היות שהחומר עבר דילול, ניתן לקבל טיפול בעזרתו, גם אם המטופל סובל מאלרגיות ולכן הטיפול ההומאופתי מתאים לכל אחד, גם לרגישים שבינינו.

תרופות מדף

בשנים האחרונות ניתן למצוא תכשירים הומאופתיים למצבים שונים על מדפי בתי המרקחת. תכשירים אלו בהחלט יעילים במצבים מסוימים, אך ישנם מצבים, בהם הם לא יתאימו. הסיבה לכך היא, שבניגוד לרפואה הקונבנציונלית, ההומאופתיה מאמינה בייחודיותו של כל אדם ושל כל מצב ולכן, מה שיתאים לאדם אחד לא בהכרח יתאים לאדם אחר וכך גם לגבי מצבים שונים. הומאופת בצפון, המטפל במטופלים שלו באופן אישי, יכין את התכשיר הנחוץ למטופל עצמו וכך יגדיל משמעותית את הסיכויים להצלחה מירבית של הטיפול.

מציאת ההומאופת הנכון

אם אתם מחפשים אחר הומאופת מומלץ, חשוב לחפש את ההומאופת המתאים לכם. כיצד מוודאים את ההתאמה? ובכן, זה בעיקר עניין של תחושה. הקשר בין ההומאופת לבין המטופל שלו חשוב בהרבה ממה שוודאי חשבתם. הסיבה לכך היא, שכאשר ישנה כימיה טובה בין המטפל לבין המטופל, המטפל מבין טוב יותר את המטופל ואת צרכיו וכך יכול להכין עבורו את הרמדיס בהתאם למצבו הייחודי.

תהליך הטיפול

התהליך הצפוי לכם אצל הומאופת בצפון מתחיל בפגישת היכרות. במהלך הפגישה, תספרו למטפל על הסיבות שהביאו אתכם אליו ופרטים נוספים על עצמכם. כמובן, הכוונה איננה למסירת פרטים אישיים, אלא על פתיחת צוהר אל חייכם. לאחר מכן ההומאופת יכין לכם את התכשיר המומלץ עבורכם ובמהלך פגישה נוספת, הוא לכם ימליץ על המינונים הנכונים ועל הדרך הנכונה לצרוך אותו. כמו כן, הוא יסביר על תחושות אפשריות ועל מסגרת הזמן, בה אתם אמורים להתחיל לחוש בשיפור.