טיפול משולב התמקדות והומאופתיה

פסיכותרפיה בגישת ההתמקדות - שייכת לתחום הטיפול מכוון הגוף, BODY ORIENTED THERAPHY . גישה זו מבוססת על קשב לתחושה המורגשת אשר גופנו חש באופן קבוע בתהליכי החיים , מין מנגינת רקע של הגוף החי אשר מלווה, משתנה ופועמת באופן תמידי. מפתח השיטה הוא פרופ' יוג'ין ג'נדלין, פסיכולוג ופילוסוף אשר הבין שדרך קשב לתחושה המורגשת , אנו יכולים לעבור למצב תודעתי שונה, מעבר למחשבות ולתפיסות הרגילות, אל תוך חוויה ישירה של "כאן ועכשיו" דרך הגוף שחווה וצבר כל רגע וכל פן בחיים ומכיל ידע יקר מפז על רגעים מכריעים בחיינו.

ההתמקדות מאפשרת לנו לקבל כלים להתמודדות עם מצבים של הדחקה, טראומה, חרדה, כאב, אובדן, דכאון, הצפה וקשיים רגשיים שונים. להתבונן ולהבין באופן עמוק דילמות וקונפליקטים בחיינו , זוגיות, הורות , דימוי ומימוש עצמי, התמודדות עם שינויים ומשברים בחיינו ועוד

בהתמקדות מתחדדת הרגישות לחיים עצמם, לתחושה חוויתית עמוקה ואמתית של עצמנו. מאפשרת לנו להגיע לתובנות חדשות מפתיעות ובהירות , משחררת מעצורים רגשיים ומאפשרת לגוף להוביל את עצמו לריפוי.

שיטת הטיפול המיוחדת שמתבצעת במרפאתי המשלבת בין טיפול  במלל והקשבה פנימית עמוקה אותה מאפשרת ההתמקדות עם דרך הטיפול ההומאופתית מקדמת בצורה נפלאה ומרגשת תהליכי ריפוי גופניים ונפשיים ,משחררת מצבים תקועים ופותחת את הדרך להתפתחות רוחנית ורגשית.