טיפול באלרגיות ,פריחות ואסטמה

טיפול הומאופתי מומלץ לאסטמה

מחלת האסטמה הינה מחלה נפוצה בקרב אוכלוסיית העולם כולו ללא קשר לגיל, מגזר או מגדר. במאמר זה תוכלו לקרוא על טיפול הומאופתי באסטמה ולקבל את כל המידע הנחוץ לכם לגביו.

קצת על האסטמה

כאמור, מחלת האסטמה, או קצרת, היא מחלה נפוצה מאוד. משמעות המילה ביוונית היא נשימה כבדה. המחלה מתבטאת בדרך כלל בהתקפים, אשר נגרמים בדרך כלל מאלרגיה והתוצאה היא, ריר צמיגי, שחוסם את קנה הנשימה ומקשה על הוצאת האוויר מהריאות. המחלה יכולה להופיע בהתקפים קשים ואף מסכני חיים והיא יכולה להופיע בהתקפים קלים. היא יכולה להיות כרונית והיא יכולה גם לעבור לחלוטין בגיל צעיר מאוד. בכל מקרה, הטיפול במחלה הינו חשוב במיוחד ועל כך נרחיב מיד.

חשיבות הטיפול

מלבד היות האסטמה מחלה, שעלולה להיות קטלנית במקרים קיצוניים, היא מחלה שמטרידה את הלוקים בה ומשבשת את אורח חייהם. הצורך בלקיחת תרופות עם כל התקף, הקושי בביצוע פעילות גופנית מסוגים שונים ואובדן היכולת לבצע פעולה פשוטה כמו נשימה באופן תקין, הן הסיבות העיקריות לטפל במחלה בכל דרך אפשרית ובהקדם האפשרי.

על ההומאופתיה

טיפול הומאופתי באסטמה איננו הטיפול היחיד שיש להומאופתיה להציע. ההומיאופתיה היא צורת טיפול אלטרנטיבית, אשר נמצאה יעילה למגוון רחב של צרכים, בין אם הם פיזיולוגיים ובין אם הם רגשיים. הבסיס של ההומאופתיה הוא ברעיון של לקיחת חומרים טבעיים מסוגים שונים ודילול שלהם באמצעות חומרים כדוגמת מים ואלכוהול. על פי ההומאופתיה, בעזרת רמדיס אלו ניתן להקל ואף לרפא מצבים רבים ושונים.

היתרון העיקרי

היתרון העיקרי של טיפול הומאופתי באסטמה הוא בכך, שהחומרים הניתנים למטופלים הם מדוללים עד כדי כך, שבקושי נשאר מהם זכר. הדבר היחיד שנשאר מהם הוא יכולות הריפוי שלהם. עובדה זו תורמת בעיקר לחולי אסטמה, משום שכך גם אם הם אלרגיים לחומרים אלו, אשר בצורתם הטבעית היו גורמים להתקף, המטופלים יכולים לצרוך אותם ללא חשש מהתקף אלרגיה או התקף אסטמה בעקבות השימוש. כמו כן חשוב לציין, שטיפול הומאופתי, מכל סוג שהוא, איננו סותר טיפול קונבנציונלי, אלא משלים אותו ועוזר להגיע לתוצאות טובות יותר.

איך זה עובד?

על פי סמואל האנמן, שפיתח את ההומאופתיה, לכל חומר בטבע יש השפעה על הגוף וכל חומר יכול לעזור בריפוי תחלואים שונים. כאשר הומאופת מוסמך ומקצועי מבצע את ההתאמה הדרושה בין תלונת המטופל לבין החומר, או הרכב החומרים הדרושים לו, ניתן לרפא, או לכל הפחות להקל על מצבו, כאשר המטרה היא לא רק להקל על הסימפטומים, אלא לטפל בבעיה עצמה.

הקשר לאסטמה

כאשר מדובר על טיפול הומאופתי באסטמה, הדרך של ההומאופתיה לעזור היא על ידי חיזוק המערכת החיסונית של המטופל ובכך להפחית באופן משמעותי את כמות ההתקפים שלו. כמו כן, באמצעות טיפול הומאופתי באסטמה ניתן להקטין את חומרת ההתקפים ועל ידי כך להפחית באופן משמעותי את השימוש בסטרואידים.

טיפול אסטמה בילדים

אסטמה אצל ילדים יכולה להיות כרונית והיא יכולה לעבור לקראת גיל שש ולא ניתן לדעת האם היא תעבור אצל ילד מסוים או לא, אלא אם היא עוברת לקראת גיל זה. בשני המקרים, טיפול הומאופתי מומלץ באסטמה אצל ילדים הוא חשוב במיוחד בשל הקושי של הילדים הצעירים להתמודד עם הקושי בנשימה וכאשר מדובר בתינוקות, קיים גם הקושי שלהם לבקש עזרה מהמבוגרים.


מאמר נכתב ע"י - אורי קורקין - הומאופת מומלץ