טיפול הומאופתי בבלוטת התריס

טיפול הומאופתי בבלוטת התריס
כשיש בעיות בבלוטת התריס, כל הגוף מושפע מהן. על בעיות אפשריות בבלוטת התריס ועל טיפול הומאופתי בבלוטת התריס תוכלו לקרוא במאמר זה.

מהי בלוטת התריס
רגע לפני שנדבר על הטיפול בבעיות בבלוטת התריס, חשוב להבין מהי ומהן הבעיות האפשריות בה. בלוטת התריס היא בלוטה, הנמצאת בצוואר והיא מפרישה הורמונים, הדרושים לתפקודו התקין של הגוף. בין הפעולות של בלוטת התריס: חילוף חומרים, וויסות חום הגוף, פעילות מערכת הנשימה, הלב וכלי הדם, מערכת החיסון ועוד.

בעיות אפשריות ואיתורן

היות שבלוטת התריס אחראית על מערכות רבות ושונות בגוף על ידי הפרשת הורמונים, כאשר הפרשת ההורמונים איננה מאוזנת, המערכות המושפעות על ידי הבלוטה אינן מאוזנות והנזק עלול להיות קשה ואף קטלני. אחת הבעיות הגדולות עם בלוטת התריס היא הקושי לאבחן בעיה בפעילות של הבלוטה. התסמינים אינם ברורים ולעתים קרובות מזכירים לחולים מחלות אחרות כגון דלקת גרון וכדומה.

הגורמים לבעיות

בלוטת התריס מושפעת מדברים פשוטים ויום וימיים בחיינו. החל בעישון, דרך תזונה ומשחות שיניים ועד למתח נפשי. זהו אחד היתרונות של טיפול הומאופתי בבלוטת התריס – היכולת של ההומאופתיה להשפיע על המצב הפיסי לא פחות מאשר על המצב הרגשי של המטופל, מאפשרת טיפול כולל ומשלים במחלה.

יתרונות הטיפול ההומאופתי
אחד היתרונות העיקריים של ההומאופתיה הוא העובדה, שהוא לא סותר טיפולים מסוגים אחרים. בעוד שבטיפול קונבנציונלי יש לשים לבל לתופעות לוואי אפשריות ולתגובות בין תרופתיות, טיפול הומאופתי איננו מלווה בחששות מהסוג הזה. כמו כן, התכשירים ההומאופתיים אינם מהווים גורם סיכון לאנשים שסובלים מאלרגיות, מפני שהתכשירים מורכבים מחומרים מדוללים בלבד ולכן אינם יכולים לעורר תגובות אלרגיות.

הפתרון המשלים לבעיות בבלוטת התריס

אם ניקח את כל היתרונות של הטיפול ההומאופתי ונבחן אותם אל מה שטיפול בבלוטת התריס צריך, המסקנה המתבקשת היא זו: טיפול הומאופתי בבלוטת התריס בשילוב עם הטיפול ההורמונלי הקונבנציונלי, מחזקים האחד את השני ומובילים לתוצאות טובות יותר.

בחירת הטיפול הנכון

בלוטת התריס הינה איבר רגיש במיוחד בגוף. היא מגיבה לכל דבר שנכנס לגוף וגם למצב הנפשי שלנו. בנוסף, היא גם מגיבה לטיפולים שונים מכל הסוגים. זו הסיבה לכך, שלא כל טיפול אלטרנטיבי מותר לטיפול בבעיות בבלוטת התריס. הטיפול ההומאופתי איננו משפיע לרעה על בלוטת התריס ולכן התכשירים ההומאופתיים מותרים לשימוש.

בחירת המטפל הנכון
בעת חיפוש אחר הומאופת מומלץ לטיפול בבעיות בבלוטת התריס, חשוב לבדוק את הסמכתו של ההומאופת. כאמור, מדובר באיבר רגיש במיוחד וכדי להגיע לתוצאות הרצויות, חשוב להיעזר במטפל מוסמך ומנוסה. כמו כן, חשוב לבדוק אם יש לו ניסיון בטיפול בבלוטת התריס. ככל שהניסיון שלו רב יותר, כך גדלים הסיכויים שלכם להצלחת הטיפול. פרט לקריטריונים אלה, חשובה גם האינטראקציה בין המטפל לבין המטופל. היות שכל תכשיר הומאופתי מוכן במיוחד עבור כל מטופל, חשוב שתהיה פתיחות וקו תקשורת ישיר ביניכם.

חשוב לדעת!

אמנם במאמר זה עסקנו בנושא טיפול הומאופתי בבלוטת התריס, אך ראוי לציין, שההומאופתיה יכולה לעזור גם במקרים רבים אחרים וגם כטיפול מניעתי כגון: אסטמה, דלקות חוזרות בדרכי השתן, מערכת חיסונית ירודה ועוד. כל זאת, בשילוב עם הרפואה הקונבנציונלית, במקרי הצורך, למתן טיפול משולב ויעיל יותר.